7 клас
2021 - 2022 навчальний рік
11.05.2022 р
Доброго дня! Сьогодні ми з Вами продовжуємо працювати над темою "Опрацювання табличних даних". Тому відкривайте зошити та записуйте число тему уроку: "Моделі. Етапи побудови моделей." Д/з повторити параграф 26
27.04.2022 р
Доброго дня! Сьогодні ми з Вами продовжуємо працювати над темою "Опрацювання табличних даних". Тому відкривайте зошити та записуйте число тему уроку: "Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрима тих, що містять формули." Д/з опрацювати параграф 26
20.04.2022 р
Доброго дня! Сьогодні ми з Вами продовжуємо працювати над темою "Опрацювання табличних даних". Тому відкривайте зошити та записуйте число тему уроку "Адресація. Формули."
13.04.2022 р
Доброго дня! Сьогодні ми з Вами продовжуємо працювати над темою "Опрацювання табличних даних". Тому відкривайте зошити та записуйте число тему уроку практична робота №8 "Введення, редагування й форматування даних основних типів."
30.03.2022 р
Доброго дня! Сьогодні ми з Вами розпочинаємо працювати над новою темою "Опрацювання табличних даних". Тому відкривайте зошити та записуйте число тему уроку практична робота №8 "Введення, редагування й форматування даних основних типів."
30.03.2022 р
Доброго дня! Сьогодні ми з Вами розпочинаємо працювати над новою темою "Опрацювання табличних даних". Тому відкривайте зошити та записуйте число тему уроку "Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення"
23.03.2022 р
Контрольна робота з теми: "Алгоритми та програми"
16.03.2022 н.р.
Доброго дня! Продовжуємо працювати над темою "Алгоритми та програми". Тому відкривайте зошити та записуйте число тему уроку "Складання програм з використанням алгоритмічної структури повторення."
Д/з підготуватися до контрольної роботи з теми: "Алгоритми та програми"
Доброго дня! Продовжуємо працювати над темою "Служби інтернету". Тому відкривайте зошити та записуйте число тему уроку "Інтернет речей. Навчання в Інтернеті. Онлайнові перекладачі" опрацьовуємо тему 👉 Презентація
Д/з підготуватися до контрольної роботи. Повторити Розділ 1. Електронне листування.
Коментарі
Дописати коментар